Drink

IMG_6118

Odbiegający od zwykłej tematyki post. Powodem tego jest mojego męża znajomy, który odwiedził nas w weekend. To jest jedna z tych osób, które działją na mnie jak płachta na byka. Niemniej jednak, ponieważ to był mój gość starałam się puszczać płazem jego dziwne komentarze. Miarka się przebrała (we mnie wewnętrznie, bo nie powiedziałam mu co o nim myślę ze względu na szacunek do mojego męża) kiedy wieczorem usiedliśmy z drinkami a on wyraził zniesmaczenie moim napojem alkoholowym i stwierdził, że nie wie jak coś takiego można pić. Czuję się urażona dlatego, że on nigdy nie próbował tej kombinacji a do krytyki był pierwszy. Koniec narzekania!!!

Moim zdaniem natomiast połączenie szwedzkiego cydru o smaku owoców jagodowych, który jest bardzo słodki z lekkim piwem jest połączeniem idealnym. Ja lubię eksperymentować z jedzeniem jak i również z drinkami więc moja mieszanka jest dla mnie wystrzałowa! Myślę, że to może stanowić wspaniały aperitif.

Edycja: Jak się okazuje to nawet w wikipedii piszą, że to jest dość popularne połączenie nazywające się „Snake bite” i to jest rodzajem shandy!

Składniki na 4 drinki

1 butelka cydru Rekorderlig
2 butelki piwa Coors Light
lód

1. Wsyp lodu do każdej szklanki.

2. Wlej pół szklanki cydru i dopełnij piwem.

3. Gotowe!

Skomentuj

