Tort urodzinowy na murzynku

IMG_7407
Jestem z siebie bardzo dumna, bo to jest mój pierwszy tort urodzinowy z masy cukrowej. Zgłosiłam się na ochotnika żeby zrbić tort na urodziny koleżanki córki i muszę powiedzieć, że troszkę się obawiałam czy mi wyjdzie. Częsć której najbardziej się bałam poszła mi ok, natomiast część której byłam pewna – ciasto – przysporzyło mi najwięcej kłopotu. Stało się to głównie z powodu szwankującej wagi – ciasto, które jest rekomendowane do takiego typu tortów wyszło bardzo tłuste i nie wyrosło tak jak powinno. Postanowiłam zadzwonić do mamy i wykorzystać jej przepis na murzynka, który robi się na szklanki i łyżki. Wyszły dwa pięknie wyrośnięte murzynki, które odwróciłam do góry nogami i nadały się fantastycznie na obkładanie masą cukrową.
Oczywiście widzę dużo niedociągnięć i niedoskonałości, ale następnym razem (za 2 tygodnie na urodziny córki) będzie lepiej.
Ten tort jest zainspirowany Monster High, którym Liliana jest zafascynowana – mam nadzieję, że nie będzie zawiedziona.
IMG_7403

3 uwagi do wpisu “Tort urodzinowy na murzynku

  1. Wow tort jest przepiękny. Tak to z reguły juz jest, rzeczy, których jestesmy pewni potrafią nas zaskoczyć. Ja bym z chęcia takiego torta sama zamówiła.
    Pozdrawiam i bardzo dziękuję za swietne komentarze, są super uzupełnieniem, jeszcze raz dzięki
    Kasia

Skomentuj

