Tort złoty

IMG_7792 Kolejny tort na wypróbowanie. Z wyglądu jestem bardzo zadowolona, tym bardziej, że to jest całkowicie mój projekt. Jak zaczynałam to sama nie wiedziałam jaki bedzie efekt końcowy – tylko chciałam, aby tort nadawał się na wesele. Tak więc myślę, że jesze „tylko” dwa poziomy i panna młoda byłaby zadowolona 🙂 .

Jeśli chodzi o ciasto – znowu przedobrzyłam, wydawało mi się, że ciasto przed upieczeniem było za rzadkie więc pomyślałam, że może moje szklanki są mniejsze i dodałam kolejną porcję mąki!!! Smak jest ok ale z konsystencji ciasta nie jestem zadowolona. Wydaje mi się, że przede mną jeszcze wiele prób pieczenia ciast! (Albo może powinnam trzymać się przepisów 🙂 )

IMG_7794 IMG_7795 IMG_7805

7 uwag do wpisu “Tort złoty

  1. Bardzo elegancki. Bardzo dopracowany.
    Torty z dekoracją z masy cukrowej są bardzo modne w Irlandii – jako ozdoba wesela, chrzcin czy znaczniejszych urodzin. Z tym, że one mają przede wszystkim wyglądać, nie smakować. Ilość masy cukrowej zazwyczaj czyni je niemal niezjadliwymi, dlatego kroi się centymetrowe plasterki 😉 W mojej okolicy działa mała firma The Cake Lady, właścicielka wygrywa regularnie różne konkursy, jej torty są piękne, ale moim zdaniem nie nadają się do spożycia. Tym bardziej doceniam, że starasz się, by Twój produkt był również smaczny. Gratuluję!
    PS. Osobiście stawiam na smak, więc mój ślubny tort robił francuski cukiernik, miał przykazane, by nie używać masy cukrowej, a owoce akceptowane były tylko świeże. Moi goście do dziś wspominają smak tego tortu, a minęło już tyle lat. Jestem jednak w mniejszości i wierz mi, że owa Cake Lady robi lepszy biznes niż wspomniany Francuz 🙂 . Tobie zaś z całego serca życzę wielu sukcesów!

    • Dziękuję bardzo Dagmaro, ja też muszę przyznać, że za masą cukrową nie przepadam – zwykle zostawiam masę cukrową i tylko wyjadam sam środek. Jednak muszę przyznać, że te torty zachwycają mnie. Mogą być naprawdę małym dziełem sztuki dlatego postanowiłam spróbować, tymbardziej że już od dawna poszukuję swojej „działki” 🙂

Skomentuj

