Tort wiosenny

IMG_7988

Tort na urodziny mojej kochanej teściowej. Bardzo była zachwycona szczególnie, że się tego nie spodziewała. W środku jak zwykle ciasto czekoladowe z masą czekoladową – pycha. Taki torcik o średnicy 20cm spokojnie wystarczy na 20 osób ze względu na ciasto i masę które są bardzo sycące. Można podać na ciepło z gałką lodów waniliowych i to jest wspaniały deser. Będę musiała podać przepis na to ciasto, bo jest naprawdę wystrzałowe!

IMG_7993

IMG_7995

7 uwag do wpisu “Tort wiosenny

  1. Piękny tort!
    Mam takie techniczne pytanie… Chodzi o te srebne drażetki (?), o te srebrne kuleczki. Jakie miałaś albo jak je mocowałaś, że pozostały srebne. Kiedyś się bardzo zraziłam, bo sreberko zostawało mi na palcach, a kuleczki robiły się matowe, gdy chciałam je umocować na brzegach tortu, w rezultacie zużyłam je jako posypkę.. Masz jakiś patent, co zrobić, by pozostały takie lśniące? Zastanawiałam się nawet nad użyciem pęsety 😉 Będę wdzięczna za każdą poradę!

    • Tak właśnie, używam pęsety (mam taką specjalną do sugarcraft, ale zwykła też się nada). Ja lewy palec równolegle do podłogi (tą stroną gdzie jest paznokieć) delikatnie przytykam do ciasta, pęsetą biorę kuleczkę i stawiam ją na tym lewym palcu, przesuwam ją aby była w miejscu w którym chcę i wciskam delikatnie również pęsetą, aby nie zrobić dodatkowych śladów na powierzchni masy cukrowej. Mam nadzieję, że coś z tego zrozumiałaś i uda ci się następnym razem.
      Muszę zajrzeć do ciebie jak będę miała chwilkę!
      Pozdrowiam!

Skomentuj

