Tort na moje urodziny

IMG_7863To jest tort, który sobie zrobiłam na swoje urodziny (wiem może to i smutne, ale za to urodziny miałam fantastyczne 🙂 Moje dzieci były strasznie podekscytowane prezentami dla mnie, bo Daddy wziął ich na zakupy dzień wcześniej i nie mogły się doczekać poranka, żeby mi te prezenty wręczyć! W dzień urodzin otworzyły za mnie kartki z pięknymi obrazkami – Dylan narysował mnie a Aniela schody (i była z tego strasznie dumna 🙂 – oraz prezenty. Później pojechaliśmy do męża rodziców gdzie teściowa przygotowała smaczny obiad a na deser oczywiście mój tort czekoladowy – pycha! Wieczorem z mężem pojechaliśmy do opery na La Boheme. Muszę przyznać, że miałam mieszane uczucia do tej formy rozrywki, jednak okazało się, że był to strzał w dziesiątkę. Artyści śpiewali po włosku, ale były również napisy więc wszystko było zrozumiałe. Ponatdo ta sztuka miała dość dużo humoru więc nie nudziliśmy się. Później jeszcze odwiedziliśmy kilka barów w Manchesterze i tak zakończył się mój wspaniały dzień!

 

IMG_7866

13 uwag do wpisu “Tort na moje urodziny

  1. Piękny jest ten tort, zachwyciła mnie dekoracja 🙂
    Wstyd się przyznać, ale nigdy nie byłam w operze… Chyba powinnam to nadrobić 🙂
    A co do schodów, to przypomniałaś mi historię mojej koleżanki. Jej synek rysował laurkę dla taty, i mama uczyła go rysować serduszka. Po kilkudziesięciu średnio udanych próbach podszedł do niej i powiedział: „Mama, nie jest dobrze. Może lepiej narysuję romb…?” 🙂

Dodaj komentarz