Tort na dzień matki

IMG_8026

W Anglii dzisiaj Dzień Matki. Teściowie i siostra mojego męża przyjeżdżają i wybieramy się do country pub na niedzielny obiad. Pomyślałam sobie, że tort musi być, i jest 🙂 . Co prawda moim zamiarem było zrobienie go w kolorze bladej czerwieni, ale po dodaniu takiej ilości czerwonej farby jaka powinna wystarczyć, masa cukrowa była różowiutka co się bardzo podobało mojej córeczce, ja jednak miałam inną koncepcję. Stąd cegłówkowy tort – myślę, że wyszedł bardzo atrakcyjnie. Zobaczymy czy innym mamom też się spodoba.

IMG_8024

IMG_8021

8 uwag do wpisu “Tort na dzień matki

  1. A z czego te urocze koronki na torcie? ,piękny ,doskonały w każdym calu!.
    Ja ostatnio podglądałam na jednym blogu angielskim technikę odbijana takiej ,,koronki ,, z folii bezpośrednio na masę cukrową ,efekt był niesamowity .Niestety nie znam języka i nie do końca załapałam jak został wykonany. Miłego dnia!!.

Dodaj komentarz